wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Gry dla dzieci » układanki » Gra planszowa zestaw 18 gier magnetycznych

Kategorie

Gra planszowa zestaw 18 gier magnetycznychGra planszowa zestaw 18 gier magnetycznych
Gra planszowa zestaw 18 gier magnetycznych
Gra planszowa zestaw 18 gier magnetycznych

Gra planszowa zestaw 18 gier magnetycznych

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 19,00 zł

Numer katalogowy: GR0081

Stan magazynowy: 2 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 33,50 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Zestaw 18 gier: Bieg z przeszkodami, Dziewięciu mężczyzn Morrisa, Wszędzie, Football, Gęś, Manji Szachy Route, Space – venture, Szachy - pociąg, Baseball, Ludo, Szachy, Tryktrak, Warcaby, Warcaby chińskie, Węże i drabiny, Wyścig, Wyścig F1
W zestawie znajdują się:
- 8 dwustronnych tablic (18 cm x 19cm)
- magnetyczna plansza do gry w szachy - warcaby (19 cm x 19,5cm), która pełni rolę pudełka na pionki i kostki
- pionki do gry w szachy (32 szt.)
- pionki - żetony (22 szt.)
- pionki zielone (6 szt.)
- pionki czerwone (6 szt.)
- kostki (5 szt.)
Bieg z przeszkodami - wygrywa ten z graczy, który pierwszy postawi swój pionek na ostatnim polu toru gry. Ale uwaga, po drodze czeka wiele trudności i przeszkód.
Wszędzie - wygrywa ten z graczy, który pierwszy postawi swój pionek na ostatnim polu toru gry. Ale uwaga, po drodze czeka wiele trudności i przeszkód.
Dziewięciu mężczyzn Morrisa - celem gry jest pozostawienie przeciwnego gracza z mniej niż trzema pionkami lub, tak jak w warcabach, bez możliwości wykonania żadnego legalnego ruchu. Rozstawianie pionków.
Football - celem gry jest przyłożenie czyli umieszczenie piłki (pionka) na polu numer 2 przeciwnika.
Gęś - celem gry jest jak najszybsze przejście na koniec planszy. Przy tym trzeba omijać pechowe pola i starać się stawać na polach szczęśliwych.
Manji - wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy stanie 2 pionkami na środkowym polu.
Szachy Route - wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy stanie 2 pionkami na środkowym polu. Gracze poruszają się po planszy zgodnie ruchem wskazówek zegara. Mogą również korzystać ze „skrótów” – strzałek, które umożliwiają poruszanie się po planszy pionkom danego koloru.
Space – venture - zadaniem gracza jest odkrywanie planet, najcenniejszych i największych systemów gwiezdnych podczas ekscytujących wypraw.
Szachy - pociąg - Gracze przesuwają po planszy swoje pionki , zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na kostce. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy osiągnie ostatnie pole planszy.
Baseball - gra polega na zdobywaniu punktów i przeszkadzaniu w ich zdobywaniu drużynie przeciwnej. Drużyny na przemian pełnią dane role. Jedna z nich atakuje i próbuje zdobądź punkty, a druga usiłuje w tym przeszkodzić. Następnie następuje zamiana ról.
Ludo - to tradycyjna gra Chińczyk w nowej wersji, zasady pozostają nie zmienione.
Zwycięży ten, kto pierwszy wprowadzi wszystkie swoje pionki do własnego domu.
Szachy - gra odbywa się na szachownicy 64-polowej (8x8) przy użyciu ustawionych w określony sposób bierek (figur, pionów) przyporządkowanych odpowiednio każdemu z dwóch graczy.
Tryktrak - gra polega na przesuwaniu pionków zgodnie z liczbą wyrzuconych kostkami oczek po 24 polowej planszy. Wygraną jest osoba, która jako pierwsza usunie wszystkie swoje piony z planszy.
Warcaby - Celem gry jest zbicie wszystkich pionków przeciwnika.
Warcaby chińskie - liczba graczy 2 lub 3. Rekwizyty - plansza z rysunkiem gwiazdy, wygrywa ten, kto pierwszy doprowadzi wszystkie swoje piony do przeciwległego ramienia gwiazdy.
Węże i drabiny - wyrzucając ilość oczek na kosce przechodzimy kolejno pola na planszy.
Stając na polu z drabiną przenosimy się po szczebelkach na zakończenie drabiny, a stając na polu z wężem zjeżdżamy po grzbiecie węża na dół, co powoduje nasze cofnięcie w grze o kilka pól.
Wyścig - to tradycyjna, prosta gra planszowa znakomicie wszystkim znana. Zwycięzcą zostaje ten, kto ma najwięcej szczęścia w rzutach kostką i jako pierwszy dotrze do mety.
Wyścig F1 - zwycięża gracz który ma najwięcej szczęścia w rzutach kostką i jako pierwszy dotrze do mety (ostatniego pola na planszy). Po drodze do celu gracze muszą pokonać wiele trudności i przeszkód.
Magnetyczna plansza do gry w szachy pełni dodatkowo rolę pudełka na pionki i kostki.
Zestaw zapakowany w bardzo ładne kolorowe pudełko, idealnie nadające się na prezent.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii
Mozaika dla maluszka guzikowa
szt. Do koszyka
Gra układanka Spinki cyfry
szt. Do koszyka
Gra planszowa Boom Boom kraina lodu
szt. Do koszyka
Domino klasyczne etui
szt. Do koszyka
Domino kolorowe kostki 81 elem.
szt. Do koszyka
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu